środa, 16 listopada 2011

Francuski tost troche inaczej

Nie, nie musiałam wstawać o 4 żeby zdążyć go zrobić przed pracą. Ale więcej na tygodniu nie popełnię tego szaleństwa! Mimo wszystko warto było trochę się nagimnastykować z rana!

Składniki:
- 3 jako
- około1/5 szklanki mleka
- 6 kromek chleba tostowego
- 5 małych kiełbasek/ parówek
- margaryna

Jedno jajko mieszamy z mlekiem w głębokim talerzu. Kromki łączymy w pary i wydrążamy środek. Ja to robiłam kieliszkiem dzięki temu utrwaliło mi się połączenie kromek. Na patelni topimy margarynę grzanki maczamy w jajku i na patelnie. Smażymy na lekko złoty kolor i odwracamy. Gdy druga strona jest lekko złota wbijamy jajko do dziury. Jak będzie gotowe odwracamy całość na drugi boczek. A tu już wystarczy chwila aby się ścięło. Zasady obowiązują te same co przy jajku sadzonym. Ja w tym samym czasie podsmażałam kiełbaski.
Ze składników wychodzą dwie porcje większa na 2 grzanki i 3 kiełbaski i mniejsza (jedna grzanka 2 kiełbaski). Zdecydowanie najadłam się mniejsza porcją M wchłonął drugą, było w sam raz.


2 komentarze:

  1. no nieeeeee.... z samego rana takie cuda ?! Wprowadź się do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. pychaa :) uwielbiam tosty francuskie :) w sobotę zrobię Twoją wersję :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...