poniedziałek, 29 października 2012

Roladki drobiowe - Dukan

Kolejny z przepisów dukanowych. To już jeden z ostatnich. Ten etap się kończy zaczyna 3 i o ile wszystko się jakoś ułoży będzie z czym zaszaleć w kuchni. Przepis znaleziony jak zwykle u mrs.dukanowej dzięki której wiele dni zwątpienia jakoś przetrwałam. Przepis trochę zmodyfikowany ponieważ nie do końca oryginał był dla mnie zrozumiały.





Składniki (4 roladki):
- podwójna pierś z kurczaka
- 4 plasterki wędliny (u mnie polędwica sopocka z niska zawartością tłuszczu)
- ogórek konserwowy
- pomidory z puszki w kawałkach
- biały chudy ser
- 2 jajka
- otręby owsiane
- sól 
- pieprz
- suszone oregano


 Pierś z kurczaka dzielimy na 4 kotlety i lekko rozbijamy. Doprawiamy sola i pieprzem. Każdy smarujemy przecierem pomidorowym i posypujemy oregano. Następnie kładziemy plasterek wędliny 1/4 ogórka i kawałek sera białego. Zawijamy i spinamy wykałaczką, następnie obtaczamy w otrębach i jajku i na rozgrzaną patelnie.
U mnie podane z gotowanym brokułem. 



2 komentarze:

  1. mimo, ze nie przepadam za opowiadaniem sie po stronie "jedynej i slusznej diety", bardzo czesto korzystam z dukanowych przepisow :) smacznie i dietetycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam żeby ta dieta była jedynym i dobrym rozwiązaniem. Wręcz przeciwnie ale efekty szybko widać. Ale masz całkowitą rację jest dużo przepisów które można zastosować przy "normalnym" żywieniu i są miłą, lekką odmianą

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...