piątek, 27 kwietnia 2012

Pasta tuńczykowa

Ciężko u mnie ostatnio z weną. Zarówno w kuchni jak i w blogowaniu. Tak na prawdę po pracy mam dużo innych rzeczy do zrobienia i jak wracam do domu po prostu nie mam siły jeszcze pisać. A z gotowaniem ostatnio pustka straszna ale możne też i dla tego ze nastała era jednego smaku i kulinarnie nudno jest. Wiec dziś pewien zaległy przepis.




Składniki:
- 1 puszka tuńczyka w wodzie
- 1 pomidor
- 2 jajka na twardo
- 3 małe ogórki kiszone lub jeden duży
- majonez
- jogurt naturalny (opcjonalnie)
- sól, pieprz, papryka w proszku

Jajka, ogórki, pomidora kroimy w kostkę. Pomidora lepiej wcześniej sparzyć i obrać ze skórki . Tuńczyka odsączamy i przerzucamy do miski mieszamy z jajkiem i warzywami. Dodajemy majonez, ja dałam pól na pół z jogurtem. Doprawimy do smaku.




P.S. Właśnie zauważyłam że coś mi zżera bazylię : (

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...